Общи условия
Тези Общи условия уреждат взаимоотношенията между Продавачите и Потребителите (клиентите), които ползват елетронния магазин www.megart.bg за покупка на стоки. С натискането на обект, картинка, линк (различен от този на Общите условия) или бутон, разположен на уебсайта www.megart.bg cе счита, че Вие приемате или сте съгласни с описаните по-долу Общи условия.
1. Дефиниции и данни за Търговеца
„ПРОДАВАЧ” е интернет сайтът www.megart.bg, който е собственост на Фирма „Мегарт Криейтив“ ЕООД и служи за виртуална платформа, за продажба на стоки. Продавачът е лицето, с което Потребителят сключва договор за продажба от разстояние на конкретна стока (артикул, обучение, абонамент) в електронния магазин.
„ПОТРЕБИТЕЛ” e дееспособно лице, което се е съгласило с настоящите Общи условия във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите в електронния магазин стоки и услуги.
„ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН” е интернет сайтът www.megart.bg, който служи като виртуална платформа за предлагане на стоки за продажба и за постигане на съгласие между ПРОДАВАЧ и ПОТРЕБИТЕЛ, за поръчка и покупко-продажба на конкретна стока (артикул).
Фирма „Мегарт Криейтив“ ЕООД
Булстат BG 204 295 475
България, София, ул. Цветна градина 37
e-mail: megart@megart.bg
Всички продукти и услуги, които се предлагат в сайт megart.bg, са с посочени крайни цени в български лева – обучителни програми, индивидуални и групови занимания, работни материали, арт изделия.
„ПОРЪЧКА” е направената от Потребител заявка към електронния магазин за покупка на една или повече конкретни стоки (артикули). Стоката се опакова и изпраща по куриер към предварително посочен в поръчката от Потребителя адрес, след като бъде одобрена по имейл или телефон. Одобрението по имейл става с изпращане на имейл (електронно писмо) за потвърждение. Одобрението по телефон става след обаждане от служител на онлайн магазина за потвърждение.
„ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА” е сключеният от разстояние чрез настоящия електронен магазин договор за покупко-продажба на стока между Продавач и Потребител.
„КУРИЕР” е търговец, който физически доставя закупената стока до посочен от Потребителя адрес и работи при изискванията на Закона за пощенските услуги.
„БРОШУРА / ИЗВЕСТИЕ” са електронни информационни съобщения, отнасящи се до продавани в електронния магазин стоки през определен период от време, които може да са поместени на Интернет страницата, а може и да се изпращат по електронната поща на Потребител.
2. Как да пазарувам?
След избор на продукт, който желаете да поръчате, първата стъпка е да натиснете бутона „Добавяне в количката“, който се намира под продукта. Ще се появи вдясно в количката. Можете да продължите с пазаруването или да натиснете бутона „Към количката“ или „Плащане“, за да завършите поръчката си. Количеството може да бъде променено и в кошницата или от страницата на продукта при закупуване.
При наличието на избрани стоки, в страицата ‘Кошница“ се визуализиран техния списък със следните данни:
- артикул
- единична цена
- брой
- обща цена
Ако желаете да закупите повече от един брой от дадена стока, в текущата поръчка променете числото в текстовото поле на колона ‘Брой’ и съответното ОБНОВЕТЕ КОЛИЧКАТА. Ако желаете да изтриете артикул включен във Вашата поръчката натиснете бутон „ИЗТРИЙ“ или „Х“ срещу избрания артикул.
След като сте разгледали избраните от Вас продукти и желаете да ги поръчате е необходимо да потвърдите Вашата заявка с натискане на бутона за прилючване на поръчката.
Идентификация: Преди натискане на бутона прилючване на поръчката Системата ви подканя да напишете Вашите две имена, мейл, телефон, адрес. Ако желаете да получите фактура за покупката си, поставете отметка в клетката „ИЗДАВАНЕ НА ФАКТУРА“ и попълнете данни в съответните полета. Ако продуктът е с доставка и искате друг адрес на доставка, различен от адреса на фактуриране, го прибавете в съответното поле.
С това приключва попълването на Вашите данни и съгласие с политиката за поверителност.
Натиснете бутона за приключване на поръчката.
Избор на начин на плащане
След идентификацията, Вие преминавате към страница с информация за начините на плащане и доставка. Трябва да изберете начина по който ще заплатите. При онлйан разплащания ще бъдете прехвърлени към страницата за това плащане.
2. Плащане
Всички обявени цени са крайни, в български лева.
Изберете удобен за вас начини на плащане.
Наложен платеж
Плащането се извършва в момента на получаване директно на куриера, който доставя пратката. Пратки с метод на плащане наложен платеж се изпращат с услуга Пощенски паричен превод (ППП). Разписката за ППП, издадена от куриерската фирма е равносилна на касов бон. При изадена фактура разписката за ППП се прикрепя към фактурата.
Следващите опции изискват предварително заплащане. След получаване на сумата по поръчката Вие ще получите потвърждение за плащането и достъп до събития и услуги. При желание да бъде издадена фактура трябва в коментарите да бъдат изписани данните на фирмата,
Плащане в брой
Плащането в брой имате възможност да направите на касите на Изипей (ePay) с получените инструкции по мейла от направента от вас заявка (плащане по КИН и номер на поръчка). Получавате разписка от Изипей за направеното плащане, която е законов признат документ с Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“ и замества касовата бележка.
През системата ePay.bg
Когато ползвате еPay.bg вие може да платите със своята дебитна или кредитна карта онлайн, независимо къде се намирате.
Поддържани карти:
– Maestro
– Visa
– Mastercard
– American Express
– Dinner’s Club
За клиенти на ePay.bg – бутонът ePay.bg ще ви препрати към страницата на ePay.bg – интернет системата за плащане с банкови карти и микросметки
за „Клиентски номер на получателя” трябва да бъде попълнен (КИН): (МегАрт Криейтив)
„Информация, която получателят ще види за Вас”- моля попълнете Име и Фамилия, ваш имеил и телелфон;
на „Платежно средство” – се избира метод на плащане от падащото меню;
„Сума на превода” – сумата на поръчката (Нанасяте сумата, която трябва да платите, ако не се е визуаализирала автоматино.)
„Основание за плащане” – изписва се Основание: две имена и закупения курс/ваучер/продукт/събитие и др.
Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с мен, Меглена Костова на GSM +359 896 7171 88.
Клиентът е длъжен да запази документ за плащането си, както и история на поръчката си за бъдещи справки.
Ако клиентът не получи потвърждаващ мейл за успешен закупен или записан курс, ваучер или артикул – трябва да се свърже с МегAртЦентър за изясняване и успешно завършване на покупката.
3. Доставка
Получаване на поръчаните артикули
След изпращане на заявка за покупка на избраните артикули, тя се обработва от администратора на онлайн магазина. Ще получите на електронната си поща писмо за потвърждение на направената от Вас заявка и или/плащане до няколко минути. Ако поръчката Ви изисква предварително заплащане, следва да извършите плащането. Артикулите ще Ви бъдат осигурени след получаване на потвърждение за извършеното от Вас плащане.
За допълнителна информация, моля свържете се с нас 0896717188.
Доставката на арт материали и изделия до 100 лева е за сметка на купувача, таксата, за която се начислява допълнително според тарифите на куриерска фирма Спиди (справка – редовните тарифи на куриерската фирма за пратки https://services.speedy.bg/calculate/
При поръчка над 100 лева, досавката е безплатна.
Поръчаните стоки ще бъдат доставени на посочения от Купувача адрес за доставка или до офис на куриерска фирма Спиди.
4. Връщане и възстановяване на суми
При невъзможност на МегАрт Криейтив да предостави стоките и услугите, трябва да уведоми клиентите си и да възстанови сумата по сметките им или да предостави възможност за замяна.